隨住香港疫情穩定,大家都急不及待安排各式各樣的出行活動,當要租旅遊巴時,大家又知唔知要點揀呢?小編今日就同大家介紹點揀一間好嘅旅遊巴公司啦!

重點1: 運輸署持牌旅遊巴

現時運輸處以發牌制度規管旅遊巴營辦商。營辦商必須事先向運輸署申請「客運營業證」當中的「A01遊覽服務」牌照以合乎商用載客規定。

重點2:車型選擇

要注意每間旅遊巴供應商提供的車型座位也不同,預訂前先預算好出行人數,再尋找合適的車型。部分郊野路段有長度限制,需要選擇較小車型。

重點3:訂車條款

天有不測之風雲,用車當日如遇上惡劣天氣(如:黑色暴雨,八號或以上熱帶氣旋警告訊號等),這時需注意旅遊巴公司有關惡劣天氣取消或退款的安排。

重點4:旅遊巴公司評價

想知一間旅遊巴公司好唔好,最簡單就係睇網上評價,邊間係黑店好易知道,但難免有時會有失實的評論或網絡打手文章,以偏概全。

如果唔想自己逐間搵,又可以點呢?

用BeeBus一站式旅遊巴預訂APP啦! BeeBus平台上的供應商都經過嚴格挑選,確保旅遊巴士為運輸署持牌旅遊巴。現已有數十間旅遊巴公司註冊,提供小型,中型及大型旅遊巴可供選擇。另外特設無條件退款,不論任何原因,出發日期前7天或以上取消旅遊巴訂車,都可無條件退款。平台上亦設有真實用戶評分及評語,唔洗驚俾網絡打手呃啦。BeeBus租旅遊巴有咁多好處,快啲去下載黎試下啦!

BeeBus網址: https://www.ibeebus.com/