隨住疫情在香港逐漸平穩,無得去外地旅行嘅香港人已經急不及待報名參加本地遊。BeeBus 喺暑假期間都收到大量關於舉辦活動嘅查詢,但一眾活動搞手可能都係第一次訂旅遊巴,好多細節位都未有顧及到,今次就等小編整合一個活動搞手訂旅遊巴攻略比大家啦!

注意事項1: 申請禁區紙

訂旅遊巴出行好多時會去郊外地方,去西貢同大嶼山嘅渡假營都係大學,教會同慈善組織的熱門地點,要注意的是旅遊巴要駛入西貢郊野公園和大嶼山(東涌除外)時,需要預先申請禁區紙。大家喺決定好出行地點之後,就應該預留兩星期時間申請禁區紙~!

BeeBus 幫緊你: 如果係第一次申請禁區紙又唔知點做好?BeeBus客服人員好樂意為你提供合適既協助,歡迎你聯絡我地。

注意事項2: 場地情況

除左禁區紙,另一個需要事先準備的就是了解場地情況。近年香港興起一遍農莊熱潮,部分更位於無正式道路的地區。有客戶就試過訂了61座的旅遊巴(約11米),但到達農莊時發現道路只適合8米以下車輛駛入,最後只能在附近停車步行前往農莊。

BeeBus幫緊你: 如果大型車輛未能駛入目的地,可於詢價時輸入兩架較細車輛,以避免行動不便的乘客需要步行太長時間

注意事項3: 天氣情況

郊外活動常常受天氣影響,由其係行山或者水上活動以至最近很受小朋友歡迎的螢火蟲導賞團等,若果遇上下雨天行程就被迫取消。活動搞手最好係出發前數天留意天文台的最新天氣狀況,如果預測是惡劣天氣,可預先和旅遊巴公司溝通更改出行日期。

BeeBus 幫緊你: 如出發當天遇上惡劣天氣,可最遲於出發前三小時聯絡BeeBus客服更改行程。

‼️想體驗BeeBus的全網最抵價? 快啲去Appstore,Google Play,華為市場下載啦‼️

===============

BeeBus App 下載

Android 版: https://bit.ly/3sjDeVa

IOS 版: https://apple.co/399YANW

華為市場: https://appgallery.huawei.com/#/app/C104155155

BeeBus 網頁: https://www.ibeebus.com/

#BeeBus#預訂旅遊巴#App#旅遊巴#旅遊巴報價#旅遊巴公司#租旅遊巴