很多朋友想要租旅遊車出去觀光、員工接送或者婚禮接送,卻不知道選邊間租車公司好、租旅遊車有哪些注意事項。

BeeBus蜜蜂巴士幫到你,BeeBus同香港超過40間優質的旅遊巴公司合作,只需要下載BeeBus APP,一次問價就可以獲取多間旅遊巴公司的報價單,旅遊巴公司的價錢、服務評分、服務評價一目了然,你可以輕松完成選擇和旅遊巴預訂。

在這裏查看用過BeeBus蜜蜂巴士租旅遊巴,客人對旅遊巴公司的真實評價,點擊查看租旅遊巴評價

BeeBus平台上既旅遊巴公司都有運輸署發牌,不單止合法合規,連駕駛態度都係一流!

客戶無需再擔心旅遊巴司機既態度問題,我地既客服人員會定期檢視旅遊巴公司既評價,務求令每位客戶都用到優質服務既旅遊巴!

想訂旅遊巴去玩/行山/本地遊/婚禮花車,快啲去appstore google play 下載體驗啦!

=================

BeeBus蜜蜂巴士

租旅遊巴問價、價格、預訂APP

旅遊巴
掃碼下載BeeBus蜜蜂巴士APP,支持OS版、Android版