自政府放寛社交距離措施,旅行社都急不及待復辦本地遊,為旅遊巴司機和本地遊的導遊提供工作機會。無的得出外旅行的香港人終於可以試下坐住旅遊巴,重溫一下去外地旅行的感覺。今次小編就為大家介紹幾個本地遊行程,有齊食玩靚景,開心去旅行。

香港本地遊推介1:縱橫遊,迪欣湖,迪士尼樂園【午餐+小食】,米芝蓮添好運十款點心

一個價錢可以包晒迪士尼樂園門券,添好運精美午餐同包埋旅遊巴接送去迪士尼樂園真係好抵呀!

自從迪士尼樂園恢復營業後假日都長期爆滿,報左依個團就唔洗驚,旅行團會幫團員預留門票,唔洗擔心上網預約唔到,搵齊朋友就可以預訂出發。午餐方面已包括添好運的精選點心,玩到攰就可以食野休息下。旅行團可以自由選擇離團時間,十分彈性。

香港本地遊推介2:有機菠蘿園,羊駝樂園,機場核心計劃展覽中心,元朗公園百鳥居,流浮山海鮮餐一天團(小型悠閒團)

如果想親親大自然,位於錦田的有機菠蘿園和羊駝樂園就岩晒你。小朋友可以親自採摘有機菠蘿,DIY自家制菠蘿特飲和不同造型的菠蘿擺設拍照留念。

羊駝樂園有四隻遠道從澳洲過來的羊駝,性格溫馴,友善親人,小朋友可以和它們拍照留念。

除左玩之外,這個團一大吸引既地方就係入流浮山食海鮮。流浮山交通不便,如果唔係坐旅遊巴,平時都好小機會入到去,旅行團的流浮山風味海鮮餐包括海蝦,生蠔及鮑魚等,一定食到舐舐脷!

香港本地遊推介3:【馬屎洲】綠色生活本地遊.探索生態地質一天遊

綠色生活本地遊鼓勵市民親近大自然,今次介紹生態地質一天遊就FIT晒綠色生活本地遊既要求。行程首站是前往馬屎洲世界地質公園。馬屎洲原是吐露港上的一個小島,因流水將沙泥堆積,把鹽田仔和馬屎洲海岸的沙咀連接,形成連島沙洲。馬屎洲擁有本港最古老的沈積岩,島上的岩脈入侵及褶曲等地理現象,使馬屎洲成為一個地質考察熱點。行完地質公園一定好肚餓,午餐享用任食任燒3小時的大尾督燒烤,可以滿足鐘意食肉的你。食完午餐還可以前往汀角泥灘觀海星,之後再乘坐旅遊巴士返回九龍塘解散。

資料來源: 縱橫遊新華旅遊bengsengtravel有機菠蘿園

======================================

BeeBus App下載

Android版: https://bit.ly/3sjDeVa

IOS版: https://apple.co/399YANW

華為市場: https://bit.ly/3uMuAjy

BeeBus 網頁: https://www.ibeebus.com/

希望俾到一啲有用既訂旅遊巴資訊大家,黎緊會係網頁, FB 同 IG 發佈更多出行資訊,記得LIKE同SHARE呀~!👍🏻👍🏻👍🏻

了解更多BeeBus預訂旅遊巴資訊: https://www.ibeebus.com/

#租旅遊巴#注意事項#婚禮須知#BeeBus#App#旅遊巴#旅遊巴報價#旅遊巴公司